Junkers - Életre szóló fűtés
 

Jótállási feltételek

Cégünk az általunk forgalomba hozott vízmelegítőkre, állókazánokra, napkollektorokra és hőszivattyúkra az üzembehelyezés időpontjától számítva 12 hónapig – mely az éves karbantartás igazolt elvégzésével 24 hónapra növelhető –, fali és szilárd tüzelésű kazánokra az üzembehelyezés időpontjától számítva 12 hónapig – mely az évenkénti karbantartások igazolt elvégzésével 36 hónapra növelhető –, míg szobatermosztátokra, szabályozókra, kapcsolóórákra, tárolókra és termosztatikus szelepekre a vásárlástól számított 12 hónapig, a 151/2003 (IX.22.) sz. kormányrendelet és a Ptk. ide vonatkozó paragrafusai alapján kötelező jótállást vállal az alábbiak szerint:

A garanciális javítás díjtalan. A garanciális javítás során csak gyári és új alkatrészek építhetők be. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik azzal az idővel, amely alatt az üzemeltető a hiba miatt a készüléket rendeltetésszerűen nem használhatta. A vásárlást követő tartós (6 hónapot meghaladó) tárolás esetén az üzembehelyezéshez a Robert Bosch Kft. engedélye szükséges.

A Robert Bosch Kft. Termotechnika üzletága csak akkor vállal jótállást az általa forgalmazott termékekre, ha:
• feljogosított szervize elvégezte az üzembehelyezést és ezt a jótállási jegyen aláírás és bélyegző tanúsítja,
• a termékhez mellékelt útmutató szerint rendeltetésszerűen működtették a terméket,
• a jótálláshoz szükséges érvényes vásárlói dokumentációk rendelkezésre állnak (Jótállási jegy, vásárlást igazoló bizonylat).

Jótállás szempontjából nem tekinthető hibának és így a készülék nem garanciális, ha:
• hanyag kezelés, vagy külső hatás következtében mechanikai sérülések keletkeztek,
• időjárási, környezeti tényezőktől, elemi károktól (eső, fagy, tűz, erősen szennyezett levegő, kemény hálózati víz, stb.) károsul a készülék,
• a termékhez csatlakozó elektromos hálózatból származó káros hatások okozták a meghibásodást (túláram, villámcsapás, stb.),
• alkatrészek, melyek természetes elhasználódás miatt az éves szervizkor cserére szorulnak (elektróda, anód, szűrők, elemek, tömítések stb.),
• üvegtörés a szolárkollektorok esetén.

A vevő a garanciális termék kicserélését kérheti, ha:
a) a termék nem javítható,
b) a hibajelentéstől számított 15 napon belül a termék javítása nem fejeződött be.

A csere jogosságáról a Robert Bosch Kft. dönt. Az a) esetben a vásárlás helyén intézhető el a termék cseréje. Ha a vevő nem fogadja el a hibák jellegével kapcsolatban a feljogosított szerviz véleményét, cégünkhöz fordulhat. Amennyiben indokolt, kikérjük az illetékes minőségvizsgáló intézet állásfoglalását. Jogvita esetén a Ptk. ide vonatkozó jogszabályai az irányadók.

Jótállási javítási munkákat a mellékelt javítási szelvények egyikének gondos kitöltésével kell dokumentálni. A vevő győződjön meg arról, hogy ez megtörtént-e, és aláírásával igazolja az elvégzett munkát.

A jótállási jegyen történő szabálytalan javítás, valótlan adatok bejegyzése a jegyet érvényteleníti. A jótállási jegy elvesztése egyben a garanciális jogosultság elvesztését is jelenti. Érvénytelen a jótállási jegy, ha nem tartalmazza a vásárlásra és üzembehelyezésre vonatkozó adatokat (időpont, hely, forgalmazó illetve üzembehelyező cég bélyegzője és aláírása). Elveszett vagy érvénytelen jótállási jegy nem pótolható.

 
A weboldal működéséhez a sütik (cookiek) engedélyezése szükséges. Kérem, aktiválja a sütiket (cookiekat) és frissítse a böngészőjét. A frissítés után

Ez a weboldal cookiekat használ a funkcionális, komfort és statisztikai célokhoz. Bármikor meg tudja változtatni a beállításokat a "Beállítások változ